Pomimo, że małopolskie jest jednym z najmniejszych województw w naszym kraju, ma ono sporo do zaoferowania zarówno przyjezdnym zza granicy, jak i z innych
Witryny www
Link building z wykorzystaniem PBN – linki kanoniczne i wizytówki NAP
By odbiorca spostrzegł twój biznes powinieneś nie tylko złożyć stronę firmową, ale również zadbać o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa
Portale o zdrowiu i urodzie – źródło przydatnej wiedzy
W internecie da się bardzo prosto zdobyć informacje na każdy temat. Internauci upodobali sobie przede wszystkim odpytywanie Google o zagadnienia zdrowotne, często wręcz poprzedzając
Co powinien zawierać content plan?
Blog firmowy, social media, wideo, podcasty, publikacje na portalach zewnętrznych – content marketing wymaga obecności marki w wielu różnych kanałach dystrybucji. Pomoże Ci w
Adres URL – jak powinien wyglądać? O przyjaznych URL-ach
Czy adres URL może być “przyjazny”? Czy istnieją dobre praktyki dotyczące tworzenia adresów URL, których zastosowanie może mieć wpływ na widoczność strony w wynikach
Pozycjonowanie lokalne – szansa dla firm z Krakowa
Powszechność internetu oraz wygoda użycia go w celu znalezienia potrzebnych produktów i usług przyczyniła się do tego, iż każde przedsiębiorstwo chce aktualnie zaistnieć w
Direct Answer i featured snippets – czy warto wyświetlać się na pozycji “zero”?
Pojawienie się w SERPach bloków Direct Answer oraz featured snippet (czyli polecanych fragmentów z odpowiedzią), z roku na rok coraz bardziej napędza zjawisko “zero
Core Web Vitals – nowe czynniki rankingowe Google. Czym są i jak je sprawdzić?
Już w połowie 2020 r. Google ogłosiło, że w 2021 r. tzw. Core Web Vitals (w skrócie CWV), czyli Podstawowe Wskaźniki Internetowe, staną się
Zalety sklepów WooCommerce
Zamierzasz założyć sklep online? Jeśli dysponujesz już stroną firmową na WordPressie, ale także jeśli nie posiadasz w ogóle strony www i musisz zacząć od
Malware i wirus na stronie internetowej – o usuwaniu infekcji WP
WordPress stał się w ostatnich latach tak wziętym systemem zarządzania treścią, że ilość witryn i sklepów działających z jego zastosowaniem szacuje się aktualnie na