Pozycjonować, czy nie pozycjonować – oto jest pytanie

12 listopada 2018

Zamów pozycjonowanie Krakow

Pozycjonowanie stron internetowych to wielorakie działania ,które dążą do poprawienia widoczności stron w bezpłatnych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w wynikach wyszukiwania, tym więcej odwiedzin na witrynie, co ostatecznie powinno prowadzić do zwiększenia konwersji firmy. Innym plusem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności marki, produktu czy też usługi.

Algorytm Google ocenia każdą stronę internetową pod kątem około dwustu najrozmaitszych faktorów. Efekt tej ewaluacji determinuje to, na którym miejscu strona czy jej podstrona pokaże się użytkownikowi przeglądarki w wynikach wyszukiwania na dane słowo kluczowe. Za niezwykle ważne czynniki rankingowe fachowcy ds. SEO uznają między innymi linkowanie (on-site i off-site), jakość contentu, jak również PageSpeed.

Wstukując w wyszukiwarkę Google jakąś frazę, użytkownik dostaje wykaz stron, które algorytm ocenił jako najlepiej dopasowane do powyższego zapytania. Jakie strony pojawią się w rezultatach wyszukiwania najwyżej? Na pewno te, których treść jest niepowtarzalna i dobrze nasycona przemyślanymi słowami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma także poprawnie zoptymalizowanie kodowanie, szybkość ładowania się witryny (zarówno w wersji na urządzeniach przenośnych, jak i na komputerze), jak również jakość linków przychodzących do naszej strony.

Pozycjonowanie sklepów i stron www – powierz to ekspertom z firmy SEO

Google regularnie usprawnia algorytm, stąd warto zlecić pozycjonowanie stron oraz sklepów internetowych profesjonalistom. Dobrym wyborem będzie firma SEO, która ma kilkuletnie doświadczenie w tym zakresie. W takich agencjach pracuje wielu specjalistów nie tylko od SEO, lecz także programowania i copywritingu. Powierzając pozycjonowanie agencji zewnętrznej zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne akcje marketingowe, które również rozwiną firmę.

Założyłeś biznes? Pozycjonowanie w Google jest obecnie nieodzowne!

Pozycjonowanie to głównie oferta skierowana do administratorów stron www, których zadaniem jest demonstracja i sprzedaż usług lub wyrobów firmy. Prowadząc własna działalność niemądrze jest obecnie nie posiadać strony firmowej lub ją utworzyć, lecz zrezygnować z jej pozycjonowania. Biznes to ciągłe współzawodnictwo o dotarcie do kolejnych klientów. Wedle badań prawie 97% osób poszukuje w sieci opinii o lokalnych markach, co wyraźnie wskazuje do jak dużej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu albo strony w Top3 wyników wyszukiwania w przeglądarce niesamowicie zwiększa szansę, iż internauta zdecyduje się na naszą ofertę.

Lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]

You May Also Like