Więcej szczegółów o usługach świadczonych przez agencję reklamową Kraków
Działania marketingowe powinny być ważnym elementem podnoszenia rozpoznawalności przedsiębiorstwa bez względu na to czy jesteśmy producentem, właścicielem sklepu czy usługodawcą. Spółki oraz duże przedsiębiorstwa mają środki finansowe na utworzenie i opłacanie swoich oddziałów ds. reklamy, natomiast małe firmy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, zwykle korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji marketingowych.
Agencja reklamowa – zespół profesjonalistów pomoże Ci w promocji
Agencja marketingowa to grupa kreatywnych osób z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących wieloma kwalifikacjami przydatnymi w branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów znakomicie orientujących się zarówno w sferze kampanii marketingowych w sieci (animacje i klipy viralowe, social media), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki użytkowej (także DTP), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom wszechstronną obsługę. Nowe marki mogą zlecić opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (obwoluty, wizytówki czy papier firmowy), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, iż zostanie ono prawidłowo użyte podczas projektowania materiałów promocyjnych – kalendarzy, ulotek, stoisk targowych bądź billboardów. Agencja marketingowa pomoże również stworzyć ciekawe, unikalne teksty na stronę internetową zamawiającego, jak również zaplanuje schemat interakcji z odbiorcami za pośrednictwem mediów społecznościowych, jak np. Twitter, Instagram i Facebook.
Do kogo kierowana jest oferta agencji marketingowej?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe adresowane są głównie do firm, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie jest to jednak, iż to jedyny model współpracy. Działanie agencji w szeregu przypadków polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie zespołowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Na przykład, jeśli nie ma on wprawy w przygotowaniu spotkań z klientami, konferencji czy targów, które z reguły wymagają drobiazgowego planowania, te zadania można zlecić agencji marketingowej. Może ona również posłużyć za narzędzie wspierające budowę kompetentnej oraz zżytej ze sobą ekipy pracowników – należy powierzyć jej przygotowanie planu kursów albo organizację warsztatów integracyjnych. Na rynku funkcjonują tysiące agencji marketingowych, należy jednak wybierać te, które zapewniają dostęp do szerokiego zespołu doświadczonych specjalistów. Pozwala to na powierzenie wszelkich działań reklamowych jednej agencji i tym samym większą kontrolę nad wizerunkiem marki i integralnością kampanii.
Lokalizacja:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]