Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?

29 grudnia 2020

Skieruj się tu po więcej informacji o tym, jak zatrudnić firmę SEO.

Gdy masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, na pewno z czasem rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, żeby pojawiała się ona pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Wiadomo przecież, iż w dzisiejszych czasach widoczność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, ponieważ to właśnie tu szereg klientów pierwszy raz zetknie się z twoją działalnością. Jak więc znaleźć solidną agencję SEO? Warto wsłuchać się w sugestie ekspertów.

Google podpowiada, jak zatrudnić solidną firmę SEO

Nie da się ukryć, że cała branża SEO, to znaczy działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, powstała i cały czas rozkwita praktycznie wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo występowania innych opcji, jak m.in. Rambler, DuckDuckGo czy też Bing, w dalszym ciągu najistotniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto pragnie pozyskać widoczność w sieci, musi powalczyć o swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, w których występuje mocna konkurencja, najczęściej nie jest to możliwe bez wsparcia specjalistów z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja SEO jest nowością, i opublikowało krótki instruktaż, jak rozpoznać solidną agencję SEO.

Czym według Google charakteryzuje się solidna firma SEO?

Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło 10-letnim stażem, klarownie naświetla, jak zatrudnić solidną firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech między innymi:

  • dbałość o całościową widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wyszukiwarce na określone słowa kluczowe,
  • udzielenie witrynie wsparcia technicznego i praca nad poprawą jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie podejmowanych działań, przykładowo poprzez stały dostęp do statystyk strony i cykliczne raportowanie,
  • umiejętność oceny czasu oraz budżetu niezbędnego do wykonania planowanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od drobiazgowego audytu strony.

Pracownica Google zaznacza także, iż dobra agencja SEO nigdy nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, niejednokrotnie dającą wymierne rezultaty zazwyczaj po paru miesiącach działań.

You May Also Like