Biznes nie poradzi sobie bez działań promocyjnych. Współczesna reklama przybiera przeróżne formaty: umieszcza się ją w magazynach, w mediach społecznościowych i w internecie. Jednak nadal nie rezygnuje się z tradycyjnej promocji z wykorzystaniem wizytówek czy ulotek. Stosuje się również jeszcze jeden typ działań reklamowych, który potencjalni konsumenci szczególnie lubią – promocję poprzez gadżety.
Gadżety reklamowe – czasem wypada mieć je zawsze przy sobie
W odróżnieniu do pozostałych form promocji, różnego typu gadżety są namacalną rzeczą, która często jest bardzo praktyczna, dlatego zostaje z nimi na dłużej. To natomiast sprawia, iż konsumenci oraz nasi potencjalni partnerzy bardzo je cenią sobie. Niełatwo wskazać kogoś, kto odmówi przyjęcia w banku czy w kancelarii ołówka lub parasolki. Są to bowiem przedmioty, które zawsze trzeba mieć w zanadrzu. A co kluczowe – taki upominek nic nie kosztuje! Tymczasem wykorzystując na co dzień taki gadżet, klient non stop obcuje z logotypem firmy, od której go otrzymał, tym samym samoistnie zostawia ona silny ślad w jego pamięci.
Hurtownia gadżetów reklamowych – apteczki i breloki
Sitodruk, czyli jedna z popularniejszych metod, z których korzysta się w trakcie wytwarzania gadżetów reklamowych, daje możliwość nadruku zarówno na tkaninie, tworzywach sztucznych, jak i powierzchniach drewnianych. Najczęściej zamawianym gadżetem tekstylnym, jest oczywiście odzież promocyjna – przeważnie wykonuje się firmowe logo na t-shirtach, a w ostatnich latach także na bluzach, spodniach oraz bezrękawnikach. Dodatkowo można nanieść logo firmowe na torbie na zakupy, etui na klucze oraz szlafroku. Jeśli zależy nam na dużym wyborze opcji nadruku, trzeba zajrzeć na ofertę hurtowni odzieży reklamowej. Za jednym zamachem można wtedy kupić nie tylko koszulki i inną odzież z nadrukiem, ale też m.in etui na tablet, długopisy lub breloczki, co przyśpieszy przygotowanie każdej kampanii marketingowej.