Przenośne pawilony handlowe – niezastąpione na targach i wystawach

29 listopada 2019

Pawilony są przydatne w każdej firmie handlowej. Mogą stanowić dopełnienie sklepu stacjonarnego lub też być głównym miejscem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się w czasie giełd i podobnych imprez, a oprócz tego, ze względu na mobilność i łatwy montaż, wykorzystuje się je na przykład do handlu na sezonowych wyprzedażach lub w miejscowościach letniskowych. Aby pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje funkcje, winien być właściwie dobrany do potrzeb użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego wyborze?

Pawilon handlowy – jak wybrać?

Producenci sprzedają różne typy przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z dwóch grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami oraz namiotowych. Te pierwsze mogą być wykonane na przykład z drewna albo płyty obornickiej. Charakteryzują się stosunkowo szybkim montażem, jednak ich mobilność jest o wiele mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są również od nich o wiele droższe, przez co rekomendowane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję portierni, kas biletowych bądź kiosków.

Pawilon namiot – czemu warto go posiadać?

Jeżeli pawilon handlowy ma być często przestawiany lub priorytetem są dla nas koszty, najodpowiedniejszym wyborem będzie pawilon namiot. W przeciwieństwie do popularnej opinii, tego typu konstrukcje charakteryzują się dużą wytrzymałością, która jest rezultatem użycia do ich produkcji wysokiej klasy surowców. Zarówno rury, z których wyprodukowane są konstrukcje, jak i powłoki, wykazują odporność na uszkodzenia mechaniczne i niekorzystne warunki atmosferyczne. To sprawia, że namiotowe pawilony handlowe, o ile będą odpowiednio konserwowane, posłużą wiele lat – również przy intensywnym użytkowaniu.