Odszukaj specjalistów, którzy wykonają biuletyn firmowy.
Firmowy biuletyn to bardzo dobry sposób motywowania podwładnych, ale też rodzaj reklamy. Zastanówmy się zatem, jakie artykuły warto umieścić w takiej gazetce i dlaczego warto się na to zdecydować.
Projekt gazety – gazeta korporacyjna
Firmowy biuletyn może pełnić dwie role. Najważniejszą jest komunikacja wewnętrzna – pisanie o sukcesach, pochwalenie się dobrymi wynikami, wywiady z wyróżniającymi się pracownikami. Tego rodzaju biuletyny mają kluczowy wpływ na działanie całej firmy, bowiem świetnie dopingują załogę. Dzięki temu podwładni są bardziej skłonni do współpracy ze sobą, czują więź z zespołem, a ich rutynowe powinności dają im więcej satysfakcji. Statystyki dowodzą, że gazeta korporacyjna sprawia, że pracownicy czują się bardziej odpowiedzialni za wytwarzane artykuły, poprawie ulega też atmosfera w firmie. Dużym plusem jest także redukowanie szumów komunikacyjnych pomiędzy pracownikami, które bywają częstą przyczyną konfliktów w wielu firmach. Korporacyjny biuletyn gwarantuje także stuprocentową transparentność planów korporacji.
Projekt gazety – wspieraj działania z zakresu public relations
Oczywiście gazeta firmowa to również niezastąpiona forma marketingowa. Gazetka trafia do czytelników takich jak: klienci, prasa, potencjalni inwestorzy, przyszli pracownicy. Firmowy biuletyn dzięki temu rozpowszechnia działania naszego przedsiębiorstwa, podnosi zyski oraz stanowi część profesjonalnego public relations. Planując założenie gazety korporacyjnej musimy w pierwszej kolejności zaangażować redaktorów oraz zaprojektować szatę graficzną. Można w tym zakresie skorzystać z usług fachowców (tj. grafików projektowych), którzy wymyślą projekt gazety, zaplanują format i zajmą się wydaniem. Dzięki temu gazeta korporacyjna na pewno spełni swoje zadanie.
Lokalizacja:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]