Biuletyny firmowe

9 kwietnia 2019

Dobrze skonstruowany obraz firmy w oczach jej pracowników ma ogromne znaczenie dla jej dobrego funkcjonowania. Tworzenie przyjaznych relacji na linii pracodawca-zatrudnieni przyczynia się do wzrostu ich lojalności wobec przedsiębiorstwa. PR wewnętrzny, którego celem jest prowadzenie spójnej i budzącej zaufanie polityki informacyjnej wobec pracujących, może wykorzystywać różne narzędzia. Należy do nich biuletyn firmowy.

Co określamy biuletynem firmowym

Biuletyn firmowy to magazyn kierowany do osób pracujących w danej organizacji. To dobre narzędzie do tworzenia pozytywnych relacji między zatrudnionymi a firmą. Jest to też skuteczna metoda na poprawienie efektywności wewnętrznego PR. Biuletyny firmowe dają szansę przedsiębiorstwu na cementowanie społeczności pracowników, wzmacniają ich poczucie uczestnictwa w życiu przedsiębiorstwa oraz pełnią funkcję informacyjną.

Prawidłowo zaprojektowany biuletyn firmowy

Zgodnie ze sztuką zredagowany biuletyn firmowy jest bezcennym narzędziem w rękach fachowców od wewnętrznego PR. Istotne jest, to by zawierał profesjonalnie zredagowane treści oraz wyglądał nie gorzej od dostępnych na rynku prasowym czasopism. Buduje to pozytywny wizerunek organizacji i pozwala prowadzić politykę informacyjną w interesujący sposób. Biuletyn firmowy powinno dobrze się czytać i z przyjemnością oglądać, dzięki czemu może on być ciekawy także dla rodzin pracowników i ich pozostałego otoczenia. Tworzy to pozytywną atmosferę wokół organizacji, która może zaowocować wzrostem zaufania i motywacji zatrudnionych.

Lokalizacja:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]

You May Also Like